۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

عکس| وقتی رونالدو رویاها را برآورده می‌کند

کریستیانو رونالدو که به همراه النصر برای یک تور تابستانی در ژاپن به سر می‌برد با کودکان ژاپنی فوتبال بازی کرد.
کد خبر : ۶۳۰۰۶۸

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ورزش سه، النصر با ستاره بزرگش کریستیانو رونالدو این روزها برای برگزاری تور تابستانی در ژاپن به سر می‌برد.

این تیم عربستانی قرار است در این کشور چند بازی با بزرگان اروپا مثل پاری سن ژرمن و اینتر برگزار کند. النصر فردا در اوساکا با پی‌اس‌جی دیدار خواهد کرد. این تیم عربستانی در ژاپن به شدت مورد توجه قرار دارد و البته همانطور که می‌توان حدس زد علت این توجه بیش از هر چیز دیگری ستاره بزرگ این تیم، کریستیانو رونالدو است.

1901449

بازیکنان النصر با حضور کریستیانو امروز در شهر اوساکا یک جلسه تمرینی برگزار کردند. میزبانان ژاپنی النصر در حاشیه تمرین این تیم برنامه جالبی تدارک دیدند. چندین کودک ژاپنی از یکی از مدارس فوتبال این شهر به زمین تمرین النصر آورده شدند و کریستیانو رونالدو با روی باز پذیرفت که با این بچه‌ها در تیم‌کشی شرکت کرده و با آنها یک بازی گل‌کوچک انجام بدهد.

1901450

تصاویری که از بازی کریس رونالدو با این کودکان ژاپنی منتشر شده به شدت مورد توجه قرار گرفته است. کودکانی که شاید تجربه بازی کردن با یکی از اسطوره‌های دنیای فوتبال برای آنها بهانه‌ای بشود که در سال‌های آینده به ستاره‌های فوتبال ژاپن تبدیل شده و در راه کریس رونالدو قدم بردارند.

19014511901448

خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم